Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

joi, 13 septembrie 2012

Orgoliu vs Sentimente

Orgoliul e mai important ce ceea ce simțim ? Ca iubirea ? Asta e întrebarea ce mi-o pun acum. Mă doare sufletul,pentru că mă comport urât cu cel pe care îl iubesc enorm,pentru că îi vorbesc indiferent,deși lacrimile îmi curg pe față în fața laptopului. De ce o fac ? O fac pentru că mă simt trădată. Pentru că am fost mințită. Pentru că mă doare și pe mine ceea ce îmi face. Pentru că de o săptămână nu știe să se mai comporte frumos,decât atunci când ameninț că vreau să ne despărțim...și asta ce e ? Interes sau dragoste ? Mă iubește și nu vrea să mă piardă sau are vre-un interes ..? Habar nu am. Poate e doar din cauza distanței,poate că dorul vorbește. Aș vrea să mă pot opri,să îi spun că regret că vorbesc așa cu el,dar nu pot să o fac..sau nu vreau ?! Cine știe.. Eu nu,sunt confuză în legtură cu mine,cu el,cu noi. Și parcă..nu îmi mai doresc nimic de la noi. Și parcă asta e doar o toană de a mea. Îmi spunea astăzi la horoscop că trebuie să învăț să ascult dacă vreau să fie bine,și am încercat,dar parcă totuși orgoliul din mine nu vrea să mă lase,să mă lase să fiu fericită ..poate. Nici nu știu ce simt,e o vraiște în capul meu. Mă gândesc că poate ar fi bine să o lăsăm așa,pentru că dacă deja a început să mintă,să nu mai aibă încredere în mine și altele,nu mai avem viitor. Am început să mă îndoiesc de sentimentele lui,de fiecare cuvânt pe care mi-l zice,ceea ce înseamnă că și încrederea mea în el,e slăbită. Se spune că orice poveste are un sfârșit,poate că și al nostru e acesta. Poate că de fapt..nu am fost sortiți unul altuia. Poate și eu,și el merităm ceva mai bun. Ceva care e undeva acolo,și ne așteaptă. Nu mai este înțelegere,nu mai este încredere...mai sunt doar sentimente,care nu au nicio șansă în fața încrederii și a înțelegerii. Nu am fost capabili să ne păstrăm unul pe celălalt. După un an și 8 luni,nu avem încredere unul în celălalt. Nu avem încredere în niște chestii banale,cum să avem în altele,mai importante ? Se pare că ne-am pierdut undeva pe drum. Sau s-a produs o ruptură între noi,și nu găsim ață,să o coasem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu