Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

vineri, 21 septembrie 2012

Întrebări ...fără răspuns !

Parcă ce e în sufletul meu s-a transformat în vreme,în timp urât ... Plouă de 2 zile,e înorat,e rece,e un timp posomorât,ca și mine,de altfel. Dacă aș lua-o după mine..eu sunt singură,nu mai am iubit ! Însă dacă am lua-o după el..încă mai suntem împreună. Și decizia e în mâinile mele. Eu aleg,am această libertate... Și nu știu ce să aleg : să uit că m-a jignit,că m-a mințit,să trec peste toate,și să îl iert și să mergem mai departe sau să renunț odată pentru totdeauna la el,la noi ? Îmi pun această întrebare de 26021997 de ori în fiecare zi,în fiecare oră,minut...și tot nu găsesc un răspuns. Îl iubesc,și de aceea nu am puterea să renunț dintr-o dată la el,la noi. Mi-e atât de greu să-l văd așa supărat,distrus... Mi se rupe sufletul când îi aud glasul,când îi simt supărarea,când îi văd și aud vorbele. Știu că regretă,se vede pe el,se vede că îl doare sufletul când îmi aude vorbele,când îmi vede indiferența,când mi-o simte...și lucrul ăsta mă bucură pe o parte,însă pe alta,fiecare cuvânt urât pe care i-l spun mă doare,mă înțeapă la inimă..mi se rupe sufletul la fiecare vorbă ”goală” și indiferentă pe care i-o adresez. De fiecare dată când nu îi răspund la întrebări,mă țin cu pumnii de ce apuc,să nu o fac...mai bine plâng și sufăr,decât să îi arăt ce e în mine. Și totuși,să mă împac cu el..parcă nu mai vreau. Parcă mi-a ajuns. M-a rănit enorm cu ultimele vorbe spuse,cu felul în care...și-a permis să mă jignească,deși eu nu am făcut-o niciodată în felul acela ! Mă gândesc că așa gândește de fapt despre mine,că de fapt urmărește ceva.. Am gânduri ciudate,urâte..de necontrolat... Parcă nu aș fi eu :( Dar totuși eu sunt. Orgoliul,la care,cândva am renunțat pentru el,acum m-a acaparat,și parcă vrea să mă apere,de aia nu mă lasă să mă împac cu el ... Și mă gândesc ...dacă nu mă voi mai împăca cu el,ce voi face ? Îmi va fi bine? Îmi va fi rău ? Va fi greșeala vieții mele ? Sau într-o zi voi întâlni alt băiat care să mă facă mult mai fericită,să mă iubească mult mai mult ..să fie al meu în totalitate,să simtă exact ce-mi doresc ? Nu știu...sunt întrebări cărora nu le găsesc un răspuns...încă !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu