Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

joi, 6 septembrie 2012

Lipsă de corectitudine.

Zilele astea am avut parte de niște experiențe tarii de tot,experiențe din care am avut foarte mult de învățat. Am încercat să-mi scap liniștita viețișoară de o domnișoară care mi-o cam bruia. Așa că am apelat la ceea ce mă pricep eu destul de binișor : hacker-eală. I-am spart parole,una-alta,ca să ajung la informații. Informații legate despre viața ei. Apoi,am vrut să îi transmit să îmi lase în pace ”suflețelul”,și am făcut-o prin prietenul ei,băiat de treabă de altfel. Ca să,am surpriza,să mă sune prințesa seara și să-mi spună că o va face,că nu are nicio intenție negativă,că ea doar încerca să-mi salute prietenul,pentru că ei s-au avut bine,și ea nu-l va mai căuta,apoi mi-a urat numai bine,chestii dastea,etc. Ok,m-am calmat. Deja îmi făcusem planuri să-i dau pace odată pentru totdeauna. Doar că,a doua zi,dorind să fiu simpatică,îi mulțumesc prietenului ei,pt gestul făcut,că m-a ajutat,și i-a spus,și parese că se rezolvase totul. Însă,am avut surpriza să aflu,că defapt,prințesa,spuse că între ea și prietenul meu nu fusese nimic(deși ei au avut o relație de 2 ani),deci eu picasem o mincinoasă,o frustrată,și o invidioasă (Și acum să fim serioși,invidioasă pe ce sau pe cine ?Pe ea? De ce aș fii ? Sunt și eu o fată atrăgătoare,inteligentă,răsfățată,am o familie unită,un frate,casă,mașină,banii..de toate. Pe deasupra îl am pe pritenul meu,care mă iubește,și nu m-ar lăsa pentru nicio fată din lume. Și dacă era să fiu invidioasă,găseam o fată aici,mult mai atrăgătoare decât ea,în România,nu trebuia să trec granița.). Bineînțeles,eu nu avusem de ce să mint,așa că îmi sun prietenul,să-mi aducă ceva poze cu ei doi,ca să demonstrez cine e mincinosul aici. Între timp,o prind și pe ea pe skype,și îi spun să nu mai mintă,să recunoască,o întreb dacă îi e rușine cu trecutul ei,etc. Apoi îi mai spun ceva în genul ” e prima și ultima dată când îți spun frumos : lasă-mi prietenul în pace”(ceea ce probabil ea a luat drept o amenințare,deși i-am scris într-o paranteză să nu o ia drept așa). Iar ea se face că înțelege,își cere scuze,îmi promite că nu se va mai întâmpla,și închei cu ea. Spre seară,intru să îi trimit pozele iubitului ei,ca să nu rămân eu de mincinoasă. Îi trimit pozele,iar el la final îmi spune că prințesa i-a spus că am sunat-o cică,și am amenințat-o,și i-am trimis nu știu ce convorbire,minciuni frustrate.Și mă enervez frate,nu înțeleg cum poate fi așa...De ce nu recunoaște că a avut o relație cu prietenul meu,când pe aici toți o știu,și știu că a fost cu el. De ce nu recunoaște ? Îi e rușine cu ceea ce a făcut ? (Că și-a înșelat prietenul ce-l avea de 5 ani,cu altul încă 2 ani . ) Apoi de ce mă bagă pe mine,când e vina ei ? De ce mă acuză de lucruri pe care nu le-am făcut ? Cum poate spune că am amenințat-o,că am sunat-o,când eu nu am minute de la începutul verii... Și multe altele... Ei bine,și am rămas aseară foarte supărată,supărată pe situație. Am picat eu de mincinoasă,când nu sunt una. Acum parcă mi-e milă de băiatul acela,care are atâta încredere în ea... Sper ca pozele trimise să-l facă să-și pună câteva întrebări în legătură cu ea. Într-adevăr,trecutul e trecut,și nu mai e așa important că ei au fost împreună acum 3 ani. Ceea ce m-a deranjat pe mine a fost faptul că ea încă îl mai caută,deși el o respinge(prietenul meu). Iar ceea ce a pus capac,au fost minciunile pe care ea le-a scotocit,ca să se scoată,să pară o sfântă. M-am hotărât să las totul așa cum e. Dumnezeu va avea grijă de ea,și o va judeca,așa cum am început să mă și rog,de altfel. Știu că nu v-a rămâne așa,și că într-o zi va ieși adevărul la lumină. Eu nu sunt o mincinoasă,nu suport minciuna,și nu o folosesc. În educația mea termenul minciună a fost unul explicat foarte bine,și eu încerc pe cât pot să nu mint,să fiu o persoană corectă ! Păcat,că unora le lipsește corectitudinea,și trăiesc în minciună..mare păcat ! Eu o voi lăsa în pace..să-și ducă mizerabila viață ce o are liniștită. Am să o las să trăiască in minciună,așa cum se pare că vrea ea. Nu e corect insă...chiar nu e ! Dar cum spuneam mai sus,o las pe mâna Domnului. EL va avea grijă de ea,și într-o zi va scoate adevărul la iveală ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu