Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

duminică, 2 septembrie 2012

Eu,el...ea .

Nu știu dacă toate fetele sunt la fel când vine vorba de gelozie. Eu una,sunt tare dată naibii ! Atâta timp cât e iubitul meu,e doar al meu. Nu l-a mai avut niciuna,nu îl va mai avea niciuna,s-a născut lângă mine,moare lângă mine. Așa e viziunea mea. Și când apare câte-o coțofană,care încearcă să-și bage nasu mă enervez,mă enervez rău de tot ! De nu își vede frate de viața ei ? De ce dacă are pe cineva, nu-și vede de el,și de viața ei,a lor,și se bagă în a mea ? La urma urmei,ce vină am eu că ea și prietenul meu s-au despărțit ? Ar trebui să se obișnuiască că gata,el e al meu acum,și atât ! Și nu trebuie să-și bage nasu. Și poate nu merită,și nu ar trebui...dar mă doare că e așa,mă doare când știu că îl mai caută,că nu-i dă pace :( În ochii mei e cea mai mare târfă din Univers,e cea care mă dezgustă cel mai mult. Nu o cunosc personal,și mă rog pentru ea,nici să nu aibă ghinionu să dea ochii cu mine,pentru că nu cred că voi fi foarte prietenoasă,nu cu ea. Dacă era o fată calumea,când prietenul meu i-a spus că are prietenă,îl lăsa în pace pentru totdeauna...sau dacă era,până de despărțeam. Dar nu ! Ea continuă să fie târfă. Nu mă mai interesează că a fost cu prietenul meu,sau că odată a iubit-o mult. Acum e băiatul meu,și ea nu are ce căuta în relația mea,pentru că într-o relație sunt doar 2,nu 3,4,5.sau etc. Știu că prietenul meu nu s-ar mai întoarce la ea în veci,și dacă totuși ar face-o,ar fi un dobitoc(pentru că ar lăsa o fată adevărată,de nota 10=eu ! ),și mereu îmi spune să nu mă îngrijorez,și să-i dau pace,însă asta nu mi se pare corect ... Mi-ar plăcea mult ca el să-i spună să-l lase în pace..dar nu o face,și nu știu de ce .. Ok,tot ce vreau să spun e că tipa e o nesimțită,și că ar fi bine să-și vadă de viața ei,până nu-mi văd eu de viața ei :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu