Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

luni, 3 septembrie 2012

De ce îl iubesc ?

O să-mi răspund singură la întrebarea asta : De ce îl iubesc ?
În primul și primul rând,îl iubesc pentru ceea ce este. Pentru că e EL ! Apoi,îl iubesc,pentru ceea ce m-a făcut să fiu eu,de când suntem împreună. Îl iubesc pentru că lângă el am învățat ce înseamnă adevărata dragoste,adevăratele sentimente. Îl iubesc pentru că lângă el am libertate. Pentru că mă face fericită,pentru că mă respectă,și știe cum să se comporte cu mine,ca să mă facă să mă simt importantă. Pentru că deși mi-a cerut de mii de ori să-i spun ceea ce-mi place,și ce nu, nu a fost nevoie,și-a dat seama singur din comportamentul meu. Pentru că e atent la mine,la fiecare gest al meu,ficare mișcare ce-o execut. Pentru că îmi acceptă mofturile și capricile,și încearcă mereu să-mi îndeplinească dorințele,și cerințele. Pentru că m-a acceptat așa cum sunt,cu bune,cu rele,cu calități,și zeci de defecte... Îl iubesc pentru că deși eu nu îi cer nimic niciodată,el îmi oferă aproape totul. Pentru că atunci când plâng,nu mă cicălește (foarte mult) să-i spun ce am,ci mă i-a în brațe,și mă strânge tare,să-mi arate că nu sunt singură. Pentru că îi place când râd și când zâmbesc . Îl iubesc pentru că datorită lui incerc să mă mențin în viață,să fiu tare și să înfrunt fiecare nouă zi. Îl mai iubesc pentru că mă face să râd cu lacrimi,dar mă face și să plâng dezastruos. Îl iubesc pentru că e sincer. Pentru că știe că nu e perfect,și nu încearcă să își ascundă defectele de mine. Îl iubesc pentru că lui pot să mă destăinui,să-i spun secretele mele,fără teama că mă va privi altfel,decât acum. Îl iubesc pentru că își recunoaște defectele și încearcă să le corecteze. Îl iubesc pentru că deși a trecut prin multe grele,și a avut de suferit de pe urma unei fete,a avut încredere în mine,îmi destăinuiește,îmi povestește,încearcă să-mi arate zilnic că mă iubește . Îl iubesc pentru că deși îi spun de zecii de mii de ori că vreau să ne despărțim,el îmi spune că nu vrea asta. Îl iubesc pentru că este frumos,scump,galant și foarte inteligent. Pentru că niciodată nu se satură să-mi explice,când nu înțeleg,de ce mă iubește atunci când parcă uit,sau mă fac,atunci când sunt nesigură,sau când mă alint ! Pentru că mă surprinde exact atunci când mă aștept mai puțin. Pentru că atunci când sunt în brațele lui simt că nimeni și nimic nu-mi poate face rău,mă simt protejată de tot răul ce se afla în lumea asta. Pentru că îmi doresc mereu să fiu doar a lui,și atât. Pentru că zi de zi descopăr la el lucruri,gânduri și pasiuni noi :) Pentru că încearcă să mă țină departe de răul lumii,de tot ce e urât ! 
Îl iubesc pentru că prin tot ce face simt că mă iubește !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu