Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

luni, 3 septembrie 2012

Este o definiție pentru iubire ?

Oare când știi că iubești ? Are iubirea o definiție pluzibilă ? Sau pentru fiecare iubirea e altfel ? E poate prima dată după mulți ani când îmi pun această întrebare. Imi mai puneam această întrebare când eram pe clasa a 3-a și mă ”îndrăgosteam” zilnic de fiecare băiat care trecea prin fața mea. Dar acum? Acum am o relație de aproape 2 ani,și deși până ieri puteam să jur că ceea ce simt e iubire,astăzi nu știu dacă ceea ce simt e iubire,e simpatie,grijă,dorință...habar nu am. Știu doar că mi-e drag,e una dintre cele mai dragi persoane din viața mea (și nu am multe dragi). Îmi place mult cum zâmbește și i se vede strunga dintre dinți,care nu e foarte mare,și faptul că are o luminiță în ochișorii mai mereu când îi apar în cale,mi se pare ceva special. Mereu îi spun că era perfect dacă nu avea ochii albaștri (sunt pasionată de ochii verzi),însă nu e așa. Îmi plac la nebunie ochii lui,sunt speciali,singuri ochii albaștri care-mi plac...probabil e din cauza cum mă privesc acești ochii. Cu pasiune,dragoste,dăruire,grijă,cumințenie. E un sentiment tare plăcut atunci când rămâne blocat în fața mea,și mă privește insistent,iar eu îi spun : De ce mă privești așa ? Și el îmi răspunde : Așa. Iar după ce mă mai privește puțin îmi spune : Ești frumoasă ! Și mă sărută. Foarte frumos,îmi place la nebunie asta. Să nu mai spun de momentele când râde cu poftă,și pomeți i se roșesc,iar ochii aproape că i se închid. E așa dulce ! Uneori mă gândesc „Cum are copilul ăsta 26 de ani ? ” și îl întreb și pe el,iar el ori râde,ori îmi spune „Așa bine .. ” . Ok,și acum din nou,oare asta e iubire ? Sunt unele momente când simt că el mă iubește mai mult decât oricine pe lume,dar astea nu sunt zilnice. Știu că ține la mine,și că mă iubește chiar,însă nu îndeajuns pentru mine. Aș vrea să fie ca mine,romantic,poetic,să-mi scrie poezii,să-mi compună cântece. Uneori,nu știu de ce,simt că îi e rușine cu mine. Poate e doar un sentiment prostesc. Și totuși,pe final,cred că e iubire .
Dacă nu l-aș iubi,nu mi-ar mai fi în cap 24 din 24 de ore,nu aș adormi seară de seară cu el în gând,și nici dimineața nu mi-ar mai fi primul gând.
Deci da,e iubire !










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu