Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

sâmbătă, 1 decembrie 2012

La mulți ani România !

Azi este 1 Decembrie. A plouat toată ziua, doar înspre seară s-a mai domolit, dar a rămas posomorât. E oficial iarnă ! Sunt fericită, și pe alocuri tristă. Aștept zăpada cu atâta înverșunare,simt că e singura care mi-ar putea alina sentimentele. Apropo de sentimente, ce a trecut timpul. Prietenul meu e pe autocar, se îndreaptă spre România. Parcă ieri scriam despre supărarea mea,certurile pe care le-am avut. A plecat cu ele, și cu ele se întoarce. Au fost 3 luni de coșmar, spune el, în care nu cred că a fost o săptămână în care să nu ne fi certat. E urât, sunt tristă și supărată...pe mine, pe orgoliul meu, pe tot ceea ce e în jur... De ce e așa ? De ce nu poate fi bine ? De ce nu pot renunța la orgoliul și supărarea din mine și să fac să fie bine ? E chiar atât de dificil sau mi se pare doar mie..? Trecând peste sentimentele de iubire, mă mai copleșesc si alte probleme, și eu, ”puternica națiunii” mai-mai să mă dau gata, să renunț la tot. Nu găsesc nimic puternic în mine. Lăsându-mă la o parte pe mine, aș vrea să scriu câteva cuvinte pentru toți românii care citesc de pe acest blog. La mulți ani vouă, la mulți ani dulce Românie, țara mea ! Deși urăsc situația financiară din țara asta, îmi iubesc țara, e o țară frumoasă ! E o țară cu oameni intelingenți,o țară cu oameni cu sufletul mare, o țară cu multă istorie, o țară frumoasă, o țară cu 41 de județe, care mai de care mai frumoase și mai vestite. Avem o țară cum nu găsești oriunde. Avem catedrale spectaculoase, castele nemuritoare, cetăți falnice, munți uriași. Avem Marea Neagră, Dunărea, ape care ne despart de alte țări...Oriunde în această lume nu îmi va fi rușine să spun : Da,sunt româncă,și sunt mândră de asta ! Avem o istorie bogată, începând de la Traian și Decebal până la scriitori magici : Mihai Eminescu, Ion Creangă, I.L.Caragiale,etc.. Avem sportivi cunoscuți în toată lumea : Nadia Comăneci, actori care ne-au minunat ochii pe scenă : G. Dinică, I. Darie, A.Papaiani, regizori sclipitori : S.Nicolaescu, C. Mungiu și mulți,mulți alții ! Rușine celor care nu se mândresc cu țara asta și cu oamenii din ea ! Avem și oameni răi, hoți, criminali, dar aceștia sunt peste tot, nu doar în țara noastră ! În orice pădure mai sunt și crengi rele și uscături, nu pot fi doar copaci falnici. Îmi respect țara, și cel mai mare vis al meu e să o apăr , să lupt pentru ea ! România,te iubesc ! La mulți ani ție dragă Românie, la mulți ani tuturor românilor din țară și de peste meleaguri ! Fiți mândri că aparțineți unei țări atât de falnice, și plină de istorie, cu oamnei mari, buni, curajoși și omenoși !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu