Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

luni, 10 decembrie 2012

Zăpadă !

Vă scriu de sub munţi de ''omăt''! A nins muuult, multttt de tot, mi s'a îndeplinit dorinţa... însă, acum, parcă îmi doresc să se oprească, să nu mai ningă aşa mult, să fie cald, varăăă ! Mda, adolescenţa este ciudată, acum vrei una, acum vrei alta.. e nebunesc, foarte nebunesc ! Ninge de câteva zile, este totul alb, şi este frig, foarte frig, însă aşa e iarna :)  A trecut Moş Nicolae pe la voi ? Ce v'a adus? Mie mi l'a adus pe iubitul meu,cu 5 zile înainte să vină Moşu'(deşi iniţial nu am vrut, până la urmă mămica' soacră' m'a consvins să merg cu ei înaintea copilaşului meu, pe 2 decembrie.)şi mi'a adus dulciuri, mai puţine în comparaţie cu *plăsoiul* fratelui meu,dar a fost acceptabil. Am primit şi un rimel de la scumpul meu iubit, şi o brăţară de la mămica iubitului meu,o brăţară absolut superbă ! ..Că tot m'am obişnuit să'l pomenesc pe iubitul meu în mai toate postările, o voi face şi acum, suntem împreună şi parcă ne merge mai bine ca niciodată ! Sunt fericită pentru asta :) !! E foarte bine că e aşa, chiar mă bucur :) Îmi acceptă toate prostiile pe care le spun, mă înţelege şi nu'mi iese din cuvânt, iar acum ne'am familiarizat atât de mult încât parcă suntem o familie :))...De'a dreptul nebunesc' dar îmi place. E cel mai dulce' ! Mi'am dat seama că îl iubesc şi că mă iubeşte atât de mult încât unul fără celălalt nu am mai putea merge mai departe ! Iar asta e un lucru bun,nu ? Am văzut că am mulţi vizitatori pe blog, şi mă bucur :) Îmi place să văd că interesează pe cineva' şi de o anonimă, care, când nu e ocupată cu liceul' şi cu temele, şi nu este cu iubitul ei, îşi mai scrie gândurile ... se mai descarcă.. Am observat că sunt şi ceva vizualizări de peste Prut, din Moldova :), şi mă întreb, *prietena* mea oare citeşte ce scriu eu pe aici ? Şi dacă da, aş vrea să o anunţ că apare undeva, printre rânduri, la o postare din vară... Celorlalţi, le transmit numai urări de bine, sănătate, fericire şi sărbători cât mai frumoase, pline de căldură şi iubire ! Sper să mai intru până la Crăciun, însă nu pot promite nimic, deoarece sunt foarte ocupată :(...fiindcă sunt vicepreşedinta consiliului elevilor, a fost nevoie să' îmi aleg o clasă din generală pe lângă clasa mea de la liceu, să mă ocup de ea şi de problemele sale. Şi mi'am ales nişte dulcici de clasa a 5'a, nişte copilaşi superbi şi foarte frumoşi, cărora le'am făcut o serbare (am stat de la 23:00 până la 2:30 noaptea) de Crăciun. Iar acum,zilnic fac repetiţii cu ei, şi este sfârşit de semestru şi trebuie învăţat. Şi na, stai şi cu *copilaşu* şi toate...îmi ocupă tot timpul, iar pentru mine şi gândurile mele...nu prea am timp, dar nu este nicio problema :) Sunt mare,puternică şi mă descurc eu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu