Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

luni, 31 decembrie 2012

Ultima zi..a acestui an !

Şi iată'ne în ultima zi a acestui an, 31 decembrie. Este foarte frig afară, degetele îmi sunt îngheţate. M'am oprit puţin din  treburile ce le am de făcut să'mi scriu câteva gânduri, nemulţumiri şi satisfacţii din acest an. Spun că a fost un an mai greu, dar totuşi bun. Am reuşit să'mi achiziţionez un laptop din banii câştigaţi de mine, să'mi iau alt telefon (pentru că l'am făcut să înoate pe celălalt), m'am distrat, am râs, am plâns, m'am distrat şi am fost supărată. A fost un an plin, iar acum, în ultima zi a lui sunt mândră de tot ce am făcut şi am trăit. Am învăţat multe anul acesta..că nu ai pe nimeni alături de tine de fapt, că prietenii sunt falşi şi nu îţi vor mereu binele. Am reuşit să'mi achiziţionez un laptop şi un telefon din propia mea muncă. Am reuşit să îmbin şcoala cu relaţia mea şi cu alte activităţi, iar de Crăciun am reuşit de una singură să fac un program artistic cu elevii din generala liceului meu. Sunt mândră de reuşitele mele, chiar foarte mândră ! În această seară voi fi în familie, nu am mers la niciun restaurant, la nicio cabană...voi fi acasă, cu iubitul meu. Seara vom sta cu ai mei, şi vom merge şi pe la ai lui ..(mă simt ca măritată :))!). Mi'aş fi dorit să mă duc la o cabană sincer, să ies, să petrec până în zori toate reuşitele mele, însă multe lucruri nu ne'au permis să facem asta, aşa că va fi un Revelion în 2, simplu, şi sper ..magic. Acum, pentru că nu demult am primit nişte urători, aş vrea să vă doresc şi eu un an nou plin de împliniri şi de succes,multă fericire şi satisfacţii în noul an, multă căldură în suflete şi cei dragi să vă fie alături ! Să aveţi un an nou mai bun şi mai bogat din toate punctele de vedere, şi plin de dragoste ! La mulţi ani !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu