Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

miercuri, 26 decembrie 2012

Crăciunul..

Vă scriu de lângă fereastră,de unde am o privelişte superbă : şoseaua. Este a 2'a zi de Crăciun, şi totodată şi aniversarea mea şi a iubitului meu, astăzi împlinim 2 ani de când suntem împreună. 2 ani...pare mult, dar de fapt, nu este. Au fost 2 ani grei, dar frumoşi, nimeni nu credea că vom ajunge aici, sunt sigură. Dar am ajuns, şi suntem uniţi, ne iubim, şi e totul ok (chiar dacă ne'am certat puţin aseară). Acum, stau şi reflectez la trecut, la momentele frumoase petrecute, la certuri şi la tot ce ne înconjoară. Şi sunt mândră şi mulţumită că am trecut cu bine peste toate. Revenind la Crăciun, anul acesta a fost ciudat, scurt şi neplăcut. Nu a părut deloc a sărbătoare. Am petrecut câteva momente frumoase cu familia iubitului meu, am fost la o discotecă şi cam atât. Mi'e dor de Crăciun..şi de momentele frumoase de când eram mică.. Bradul din pădure s'a schimbat într'unul artificial ,fără miros, pe care nu l'am mai împodobit de 2 ani de zile. Îl luam de pe suport şi'l puneam într'o cameră, iar de sărători îl scoteam. Mi'e dor să'l împodobesc cu mama şi fratele meu, aş putea şi acum..dar parcă nu mai am aşa dorinţă..totul pare diferit. De când ştiu că moşul nu mai există, parcă e diferit. Anul acesta nu am primit niciun cadou, însă eu îmi consider iubitul cadoul meu cel mai de preţ, an de an, de Crăciun. Crăciunul este sărbătoarea mea preferată, iubesc această sărbătoare, cu toate obiceiurile şi tradiţile ei, cu colindătorii cu nasuri roşii, cu zăpada pufoasă...cu tot. Vă doresc sărbători fericite, multă linişte în casă şi fericire în suflet şi în familie. Aveţi grijă de voi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu