Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

marți, 2 octombrie 2012

Experiență ciudată :|

Salutăăriii ! Nu am mai scris iarăși de mult,din cauza școlii,care-mi ocupă mai tot timpul. Însă acum,simt că trebuie să mă descarc ! Astăzi am avut parte de ce-a mai ciudată experiență din viața mea,o experiență care și acum mă ține blocată pe gânduri. Să încep cu începutul : Mi-am dus laptopul la școală,pentru a-mi pune profu de informatică un alt windows și câteva programe care-mi folosesc la școală,ok..de aici totul bine și frumos. A trecut ziua frumos,iar la ultima oră,am mers în cabinetul de informatică. M-am pus la catedră lângă domnul profesor,mi-am deschis laptopul și așteptam sfaturile domnului profesor. Ok,iar de aici începe cea mai ciudata experiență a mea : mi-am scos cd-u cu windows și l-am pus în dvd-rw,iar apoi m-am uitat de memoria laptopului meu,totul sub ochii profesorului meu. Apoi s-a așezat lângă mine,și a intrat să se uite ce am pe acel cd,la care un mesaj îl anunță că nu este niciun cd în el,moment în care se deschide si dvd-rw-u. Apoi șoc total : era gol ! :| Pe loc mi s-a făcut rău, am început să tremur, m-am albit de spaimă... Nu îmi puteam explica,și nici acum nu pot ! Cum a putut dispărea cd-u ăla,din moment ce nu a fost nimeni în preajmă care să se atingă de el ?! Atât eu,cât și proful meu am fost șocați, speriați, palizi și fără vreo explicație clară . L-am căutat peste tot,nu e nicăieri,parcă ar fi intrat în pământ. Am atâtea întrebări în minte, (dar acum chiar că nu poate să-mi explice nimeni) și sunt speriată,foarte speriată ! Iar cea mai urâtă chestie e că nimeni nu crede ce s-a întâmplat,în afară de proful meu,care a fost prezent și câțiva colegi.. A fost o chestie ciudată, urâtă și stranie !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu