Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

vineri, 5 octombrie 2012

Părinții,cel mai de preț lucru !

Această postare le este dedicată întru totul părinților mei,unicul meu sprijin la greu,singurii care se bucură odată cu mine,și persoanele care mă iubesc enorm indiferent de ceea ce fac,greșesc,etc ! Niciodată nu o sa le pot mulțumi cum se cuvine pentru tot ce au făcut ei pentru mine de când m-a adus mami pe lume. Deși au început de jos,și le-a fost destul de greu l-a început și eu am venit repejor în familie ei s-au bucurat de mine, și mi-au făcut întotdeauna poftele,niciodată plângându-se că nu ar avea,s-au nu ar putea. Am moștenit de la fiecare câte ceva,atât fizic,cât și psihic. De la tati am luat seriozitatea,caracterul puternic și optimismul iar de la mami am luat veselia și tot ceea ce se ascunde sub caracterul acela puternic : sentimente ! Atât de la tati, cât și de la mami am luat onestitatea, curajul și tupeul. Iar de aici, am fost învățată să fiu puternică, să nu mă las niciodată doborâtă la pământ, pentru că ”POT ORICE!”, așa-mi spuneau ai mei. Am fost un copil răsfățat,și încă sunt. Am fost alintată de mică,atât la propriu cât și la figurat. Ai mei, mereu au știut să-mi spună vorbe calde, și să îmi vorbească frumos, însă când era necesar eram și certată. La orice problemă ei m-au susținut, mereu spunând tati ”cine se i-a de prințesa mea,nu va ajunge bine” ! Tot în ei,am găsit și cei mai buni prieteni,care știu să te asculte la necaz,fără să fugă repejor să ducă vorba și necazurile tale. Iar aici, aș sublinia cuvântul mama,pentru că ea e mereu alături de mine la greu,ea mă susține și mă învață numai lucruri bune, indiferent de prostiile și porcăriile ce le fac. Mereu părtinți mei au știut să fie acolo când aveam nevoie de cineva,și să îmi dea un sfat. Întotdeauna când m-au învățat ceva, și nu am ascultat, am ajuns rău. Le mulțumesc din suflet pentru fiecare zi care mi-o oferă în preajma lor, pentru fiecare zâmbet, pentru că îmi fac aproape toate poftele și încearcă să mă țină cât pot ei de bine. Sunt mândră oriunde ies în lume cu ei, și mereu voi fi așa ! Sunt mândră pentru că am alături de mine 2 persoane puternice, care s-au iubit, și datorită iubirii lor eu am ajuns pe această lume. Regret din suflet atunci când îi supăr sau îi dezamăgesc,și încerc pe cât pot să fiu un copil exemplu,un copil model...însă asta nu-mi iese întotdeauna. Poate nu i-am făcut mereu mândrii de mine, însă am încercat să nu îi fac nici de rușine în lume ! Mă mai și ceartă, recunosc, însă am învățat că fac asta pentru că îmi doresc binele, nu pentru că vor să se pună rău cu mine. Nu îmi va ajunge o viață întreagă să le mulțumesc pentru tot ce au făcut ei pentru mine ! Îi iubesc enorm de mult, și fiecare zi alături de ei, e o binecuvântare ! Și mândră pot afirma că am cei mai buni părinți din galaxia asta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu