Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

vineri, 12 octombrie 2012

Weekeeeeeeeeeeeend !

Și..în sfârșit weekeeeeeeeeeeeeeeeend ! Mult așteptatul și iubitul weekend,mai ales atunci când vine după o săptămână lungă,lungăă,lungăăă... Nu am mai postat nimic pe blog, pentru că săptămâna aceasta am fost ”busy” la maxim ! Programul meu a fost unul foarte încărcat : școală, treabă pe acasă, m-am mutat (dintr-o cameră-n alta) și așa mai departe... Am învățat săptămâna asta că vorba ”unde-s 2 puterea crește” e adevărată :), asta în urma a unei munci făcute acasă, împreună cu toată familia. Mi-am găsit acel DVD, ieri, făcând curățenie. Era blocat în DVD-RW, și nu se vedea. Am fost cea mai fericită din lume pe moment ! Și mi-am adus aminte pe moment ce făcusem cu el . A fost o fază tare..interesantă. Sunt deja așa sătulă de școală, abia aștept vacanța...abia aștept să-mi iau iubitul în brațe ! Mi-e atât de dor de el..pf, nu am cuvinte să exprim tot ce simt ! Visez la ziua când va veni acasă, și mă va strânge tare, tare-n brațe ! Și ziua aia e aproape..mai sunt 2 luni, atât. Și eu sunt puternică, la urma urmei 2 luni e nimic pe lângă 7. Îl aștept acasă, îl aștept să-mi demonstreze multe dintre promisiunile făcute :) Dacă mă va dezamăgi din nou, îmi pare rău !...pentru el ! Eu nu am scrupule, nu atunci când sunt batjocorită ! Dar să continuăm cu weekendul, adorbilul weekend :D E unul destul de încărcat, la fel cum a fost și săptămâna asta, însă pe cât pot mă voi recreea și îmi voi umple bateriile, pentru că mă așteaptă o săptămână de teste. Weekend plăcut tuturor :) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu