Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

vineri, 31 august 2012

Ultima zi de vară...

Titlul ales de mine,ascunde defapt multe..ascunde întreaga vară ! Iar acum,într-o oarecare ordine cronologică,îmi amintesc fiecare zâmbet oferit și primit,fiecare lacrimă vărsată,fie de fericire,fie de tristețe,fiecare petrecere,fiecare porție de râs,fiecare îmbrățișare,fiecare sărut,fiecare zi și noapte petrecută de cei dragi mie...Deși vara aceasta pentru mine nu a început promițător,pe data de 7 iulie am avut o surpriză tare frumoasă,și anume aceea de a-mi vedea ”suflețselul” acasă,în sfârșit acasă după 5 luni grele de despărțire(din cauza distanței).Atunci a început vara pentru mine ! Și am trăit fiecare clipă la maximă intensitate ! Încep să urăsc timpul..pentru că tace și trece,și mai este o săptămână,și tot pe data de 7,imi i-a înapoi băiatul pentru încă alte 3 luni ! :( Dar să revenim la vară...magica vară ! Deși nu am fost plecată în nicio stațiune sau la mare,și nici prin alte locuri...am avut o vară așa cum nu mi-aș fi putut imagina vreodată ! Am stat acasă mai toată vara,însă am savurat fiecare clipă din plin împreună cu suflețelul meu:) Mi-am dat seama,în sfârșit,că nu contează unde ești,ci cu cine ! Acum,de astăzi,1 septembrie 2012,e gata,e dusă de tot vara ! Poate vor mai fi zile toride,poate unii mai pleacă la mare,însă..nu mai e vara,nu mai e sentimentul acela de libertate. Pentru că DA,asta înseamnă vara : LIBERTATE ! Libertate pentru distracții nocturne,libertate pentru ieșiri,libertate pentru dragoste,libertate pentru copii,adolescenți și chiar și pentru adulți. Așa văd eu anotimpul acesta,un anotimp liber,un anotimp în care se pot întâmpla multe,un anotimp în care creierul nostru este relaxat,este fără stres :). Mie mi-a plăcut la nebunie vara aceasta,a fost E.X.T.R.A.O.R.D.I.N.A.R.Ă !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu