Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

vineri, 31 august 2012

Iubire=orgoliu,dragoste,gelozie !

Vara asta am învățat ceva nou. Niște chestii care probabil mi-au schimbat,si imi vor schimba viața pe viitor. Aș vrea să fie niște sfaturi prietenești pentru cine le citește,să invețe ceva din ele,fără să spună cum spuneam eu mereu ” vreau să invăț din greșelile mele ” . Nu e normal asta,e bine să inveți din ce greșesc ceilalți..și eu,știam asta acum 1,2 ani.. însă se pare că intrarea în adolescență mi-a cam răsucit mintea,și m-a schimbat destul de mult. Nu e ok să pui orgoliul în față la tot ceea ce iubești,pentru că riști să pierzi tot,și să rămâi cu el,iar orgoliul niciodată nu iți va spune ”te iubesc”,niciodată nu iți va fi alături la greu,și nu te va săruta pe frunte. Să nu iți fie teamă să iți recunoști greșelile,pentru că asta nu te va face un/o ”supusă” ci te face să fii așa cum trebuie să fii de fapt,așa cum ești,o persoană responsabilă,o persoană care poate răspunde pentru greșelile ei. Lăsați nervii la o parte,nu sunt buni ! Nervii și supărarea destramă familii,distrug vieții,distrug iubirea și tot ce e în jur. Gândiți pozitiv,bucurați-vă de fiecare moment petrecut cu cei dragi,trăiți fiecare clipă ca și cum ar fi ultima. Avem o singură viață,și nu e drept,nu e corect să ne-o distrugem cu nervii,orgoliu,dracii și așa mai departe . Iar cei dragi,nu sunt obligați să ne suporte fiecare ieșire,toate ipocriziile,toate cuvintele grele doar pentru că ne iubesc ! Totul are o limită,la un momendat oricine se satură oricât de mult te iubește să iți suporte vorbele urâte,ieșirile,turmentările și nervii. Și nu pentru că nu ne iubesc,sau pentru că nu mai simt pentru noi ce au simțit,ci pur și simplu pentru că se satură ca cei pentru care și-ar da sufletul să le vorbească urât,și să se poarte cu ei într-un ultim hal. Vreau să renunț la nervii,la orgoliu și la tot ce imi poate distruge cea mai frumoasă poveste de iubire din lume,vreau să fac să fie bine pentru noi,și niciodată să nu ajungem ”el ” si ”eu ”,să fim separați ! Vreau să fim etern un duo ! Te iubesc ! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu