Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

vineri, 31 august 2012

Distanță ...


Așa stau eu zilnic în fata laptopului..când iubitul meu..e dus...e dus departe,departe de tot :( Pe noi(eu și el) ne despart 2000 de km..2000 de km grei,dureroși,care îmi înțeapă zilnic inima.
DA ! Sunt una din zecile de mii de persoane care are o relație la distanță...și încă ce relație :) ! Ne-am cunoscut în vara anului 2010,și deși prima impresie ce mi-a făcut-o a fost una bună,au urmat altele

care au fost groaznice,și până să-mi re-formez o părere bună despre el a ajuns iarna.Iar noi am ajuns să fim împreună din iarna anului 2010,din prima seară de Crăciun(dar cum era trecut de 12,noi ne sărbătorim pe 26 aniversarea). Eu aveam 13 ani,el 24 pe atunci,o diferență de 11 ani . O diferență de ani care nu se simte,și nu ne afectează decât atunci când ne gândim că dacă aș fi fost mai mare,m-aș putea duce cu el,dincolo...Însă,va venii și ziua aia :)
Pot să zic mândră că am o poveste de dragoste de basm,cu multe”obstacole”,care pe mine și pe el nu ne afectează,și anume : vârsta,distanța,și anumite persoane ..sunt chestii care nu mai contează,deoarece ne iubim,suntem fericiți împreună,avem încredere unu în celălalt,și ne ajutăm reciproc.
Ca orice cuplu,am avut,și mai avem zile nasoale,însă,datorită răbdării lui de fier,trecem peste ele. Eu sunt o fire geloasă,și,și el e,deși nu prea vrea să recunoască :P...însă eu sunt de părere,că gelozia nu e lipsă de neîncredere,ci frica de a nu pierde persoana de lângă tine !
Distanța e dificilă,eu o urăsc,o urăsc cel mai mult pe lumea asta ! Mi-a luat cel mai drag băiat din lume,și mi-l dă de 2 ori pe an,vara și iarna,câte-o lună,două. O urăsc,pentru că,din cauza ei,am pierdut zile importante din viața mea,și a lui,ce mi-aș fi dorit enorm să le petrecem împreună..și le-am petrecut singuri ... : zile de naștere,aniversări,sărbători,etc...ca să nu mai spun de momentele alea nasoale,când mi-aș dorii să mă îmbrățișeze,să mă țină la pieptu lui,să mă sărute pe frunte...
Și spre încheiere,aș vrea să le spun tuturor celor care știu ce înseamnă o relație la distanță,dar în special celor care se află într-una,BRAVO! Sunteți cei mai puternici ! Să vă dea Dumnezeu putere să mergeți mai departe,să fiți fericiți alături de persoanele pe care le așteptați atâta timp,pentru a vă fi alături !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu