Jurnal

Mă bucur că sunteți pe blogul meu :) Sper să vă placă ceea ce veți găsi aici !

duminică, 24 februarie 2013

Experienţe !

La mulţi ani de Dargobete dragii mei ! :* Am fost destul de furioasă pe ziua de 14 februarie, când toţi sărbătoreau ceva..ce nu ne aparţine, însă astăzi mă simt îndreptăţită să spun *la mulţi ani*. Am avut un program nebun de tot ultimele săptămâni, şi timpul nu mi-a permis să stau foarte mult să-mi narez gândurile. În ultimul timp am avut parte numai de surprize frumoase, şi parcă încep a mă bucura mai mult de viaţă. Nu am primit cadou pe 14 februarie, cum au primit majoritatea prietenelor mele, însă am primit pe 15, un parfum minunat şi o inimioară foarte draguţă ! Am apreciat foarte mult .. Şi eu i-am făcut lui ceva special, i-am creat o inimioară dintr-un tricou de-al meu, pe care am scris *TE IUBESC PUI* . A fost încântat şi surprins, deci mă simt mulţumită ! Apropo de el, e acasă în continuare, şi mă bucur de el aproape zilnic. Ne mai certăm noi ,însă mă bucur că e lângă mine oricând am nevoie. M-am decis în urmă cu vreo 2 săptămâni să particip şi eu la balul îndrăgostiţilor , şi alaltăieri, pe 22, am participat. Am câştigat menţiunea 3, premiul de popularitate şi miss Avon, destul de multe :D Eram printre favoriţi, am avut doar 10, până la ultima probă când am primit 4 de 9, din cauza dansului meu country făcut în ultima zi, pentru că cică *era prea scurt* . În fine, a câştigat fiica unei învăţătoare, clar..pile ! Dar nu asta contează, ci faptul că m'am distrat minunat. Este a 2-a săptămână când merg la discotecă, un lucru bun ,spun eu. În sfârşit simt că trăiesc... şi eu. În rest totul e ok, aştept să merg astăzi la şcoală, şi să-mi continui toate lucrurile bune ce mi se întâmplă !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu